Kas iš tikrųjų yra SEO straipsniai ir kodėl vartotojų požiūris turėtų pasikeisti

SEO straipsniai labai dažnai suprantami kaip trumpi tiksliniais raktažodžiais pripildyti straipsniai, turintys vieną ar kelias nuorodas, nukreipiančias į konkretų optimizuojamą tinklalapį. Tačiau reikia pripažinti, kad tai yra atgyvenęs požiūris. Jau senokai pavadinimas „SEO straipsnis“ turėtų būti skiriamas apibūdinti pagrindinį TIKSLĄ, o ne standartinį (tradicinį) straipsnio turinį, kuris buvo populiarus prieš penketą metų. Trumpiau tariant, SEO straipsniai turėtų būti suprantami kaip kokybiški straipsniai (kuriuos galima aptikti bet kuriame naujienų ar kitokio pobūdžio informaciniame portale), skirti konkretaus tinklalapio turinio sklaidai didinti ir išorinių nuorodų tinklui kurti (ir šiuo atveju trumpinys „SEO“ prie žodžio „straipsnis“ turėtų būti pridedamas tik todėl, kad tai yra kompleksinių SEO paslaugų sudedamoji dalis, o ne todėl, kad SEO straipsnis skirtųsi nuo kitų įprastinių straipsnių). Tačiau tai tikrai nereiškia, kad SEO straipsniai gali būti vienintelis „ginklas“, siekiant pranokti konkurentus ir pagerinti savo tinklalapio pozicijas internetinėje paieškoje. Todėl internetinio marketingo ir turinio rinkodaros profesionalai „Loris.lt“ pateiks jums labai svarbius atsakymus į aktualius klausimus, susijusius su SEO straipsniais ir jų talpinimu.

Didelė dalis vartotojų SEO straipsnius supranta neteisingai
Seniai priimta manyti, kad SEO straipsniai yra vidutiniškai 300 žodžių apimties, su viena arba dviem nuorodomis, kurios „uždedamos“ ant konkrečių raktažodžių (pvz., frazės „SEO straipsniu talpinimas“). Taip pat klaidingai galvojama, kad straipsnyje turi būti konkretus procentas tikslinių raktažodžių (vieni įvardija 2, kiti 3, 4, 5 ar 7 proc. – kaip bebūtų komiška, kiekvienas mano žinąs, kokį procentą geriausiai vertina paieškos sistemų algoritmai).
Tuo tarpu, jei kalbėtume apie SEO straipsnių naudą ir efektyvumą, taipogi egzistuoja vienas labai gajus mitas. Nemažai vartotojų mano, kad galima nustatyti, kokio kiekio SEO straipsnių reikėtų, kad būtų pasiekta konkreti pozicija „Google“ paieškos sistemoje. Kaip manote, ar tai yra įmanoma? Galite neatsakyti.
Tai kokia gi informacija vadovautis?
Kaip jau supratote, tai, kas buvo ką tik išdėstyta, neatitinka tikrojo SEO straipsnių apibūdinimo. Visų pirma, SEO straipsniai gali būti pačios įvairiausios apimties. Visų antra – nėra būtina nuorodą „uždėti“ ant konkretaus bendrinio raktažodžio. Jei visi jūsų straipsniai bus skirti tik vienam konkrečiam bendriniam raktažodžiui, gerokai padidės „Google“ nuobaudos tikimybė. Taip pat labai svarbu pabrėžti, kad SEO straipsnių rašymas niekaip nesusijęs su panaudojamu konkrečiu tikslinių raktažodžių skaičiumi. Tai reiškia, kad niekas negali pasakyti ar straipsnyje reikia naudoti 2 ar 5 proc. atitinkamų frazių, todėl SEO straipsniuose jums aktualūs raktažodžiai gali būti naudojami tiek kartų, kiek to reikia tinkamai perteikti minčiai. Tuomet patenkinti lieka visi – tiek paieškos sistemos, tiek ir skaitytojai.
Ar SEO straipsniai yra efektyvūs?
Kaip bebūtų, tikriausiai jums labai smalsu, koks yra tikrasis SEO straipsnių efektyvumas? Visų pirma, užbėgant įvykiams už akių, būtina pabrėžti – SEO STRAIPSNIAI VEIKIA! Tačiau norint, kad jie įtakotų teigiamus rezultatus, būtina įgyvendinti kompleksinius veiksmus, t.y. savo tinklalapį optimizuoti kompleksiškai, pasitelkiant kuo daugiau skirtingų priemonių. Jei suformuosite kompleksiniais veiksmais paremtą savo tinklalapio SEO strategiją, į kurią taip pat bus įtrauktas ir kokybiškų SEO straipsnių rašymas bei talpinimas, galite tikėtis teigiamų pokyčių savo tinklalapio pozicijų internetinėje paieškos sistemoje atžvilgiu.

Kodėl negalima atsakyti, kiek SEO straipsnių reikia?
Turite suprasti, kad nei vienas SEO specialistas negali jums atsakyti, kiek SEO straipsnių reikės, kad jūsų tinklalapio pozicijos pagerėtų. Jei klientai naudojasi SEO straipsnių rašymo ir talpinimo paslaugomis, jie tinklalapį optimizuoja patys, nesinaudodami kompleksinėmis SEO paslaugomis. Ką tai reiškia?
Tai reiškia, kad tokiais atvejais savo tinklalapio pozicijas klientai įtakoja savo pačių priimamais sprendimais. Jei jūs kreipiatės į SEO paslaugų ar turinio rinkodaros bendrovę, norėdami užsakyti SEO straipsnių rašymą ir talpinimą, jie nežino, kokia yra tikroji jūsų tinklalapio būklė, kokius veiksmus iki šiol įgyvendinote, kokius įgyvendinate šią akimirką ir ką atliksite ateityje, kuomet bus vykdomas SEO straipsnių talpinimas. Trumpiau tariant, jie nesirūpina jūsų tinklalapio optimizacija – tai darote patys. Todėl jei jūs norite užduoti jau minėtą klausimą, kiek SEO straipsnių reikės – atsakyti niekas negali.
O tam, kad būtų dar aiškiau, galima pateikti dar vieną paaiškinimą. Supraskite, kad tinklalapio optimizavimas paieškos sistemoms nėra atliekamas pagal iš anksto numatytą ir visiems puikiai pritaikomą šabloną. Nėra jokios universalios formulės, kuri galėtų pateikti konkrečius skaičius, kurie atskleistų, kiek ir ko reikėtų, kad taptumėte pirmi. Jei jūs veikiate konkurencingoje rinkoje, galite būti tikri, kad ir jūsų konkurentai lygiagrečiai rūpinasi savo tinklalapio reklama, todėl konkurencija yra tikra ir „apčiuopiama“. Be to, „Google“ paieškos sistema tinklalapius vertina pagal daugybę skirtingų kriterijų, todėl negalvokite, kad galite užsakyti 20 SEO straipsnių ir akimirksniu pranokti savo konkurentus. Tačiau nepaisant to, jei SEO straipsnius derinsite su kitomis išorinės optimizacijos sudedamosiomis dalimis ir taip pat nepamiršite kokybiško turinio savo tinklalapiui, rezultatai gali pranokti visus jūsų lūkesčius.
Tinklalapių savininkai turi keisti savo požiūrį
Jei jūs užsisakėte keliasdešimt SEO straipsnių rašymo ir talpinimo paslaugas, tačiau nesulaukėte norimų rezultatų arba priešingai – pozicijos pablogėjo, jokiu būdu neturėtumėte kaltinti SEO straipsnių ar minėtų paslaugų teikėjų. Jie jūsų pozicijų įtakoti negali. Pozicijas įtakojate jūs – savo veiksmais. Todėl jei taip nutiko, priežasčių turėtumėte ieškoti savo tinklalapio optimizacijos strategijoje. O jei ją sudaro tik SEO straipsniai, priežastis, kodėl jums nepasisekė, yra akivaizdi.
Be to, visuomet rekomenduojama atsižvelgti į jums pateikiamus patarimus ir rekomendacijas. Jei SEO straipsnių rašymo ir talpinimo paslaugų teikėjai jums nerekomenduoja persistengti su bendriniais raktažodžiais, paklausykite šio patarimo. Jei jie rekomenduoja dalį straipsnių skirti jūsų „brand‘ui“ ar pasitelkti „pliką“ jūsų tinklalapio adresą – neignoruokite to. Jei jums patariama naudoti ir „long-tail‘inius“ raktažodžius – naudokite. Jei jums sakoma pasitelkti ne tik SEO straipsnius, bet ir kitus tinklalapio optimizacijos veiksmus, nelaukite, kol ateis žiema – imkitės veiksmų nedelsiant.
SEO straipsnių rašymas ir talpinimas – efektyvi tinklalapio optimizacijos sudedamoji dalis
Taigi, jei kreipiatės dėl SEO straipsnių rašymo ir talpinimo paslaugų, neturėtumėte ignoruoti šių paslaugų teikėjų patarimų, manydami, kad žinote kur kas geriau. Jei tinklalapį optimizuosite kompleksiškai ir turėsite pakankamai kantrybės, rezultatai, kuriuos pasieksite, bus teigiami: tinklalapio pozicijos pagerės, pritrauksite daugiau potencialių klientų, padidinsite pardavimus ir savo verslo žinomumą.