Gera rinkodara – tarsi šveicariškas laikrodis

Pakalbėkime apie rinkodaros procesus. Apie tai, kaip svarbu, kad reikalai klostytųsi gerai – kaip suplanuota. Nes pasitelkus prasmingas komunikacijos idėjas (ir kreipiantis į BlackFlorence.com) norisi kuo tiesesnio kelio, kuriuo keliaujant pasiekiamas tikslas.
Kas gi tai?
Kai kas nors yra labai kokybiška, galvon ateina palyginimas su šveicarišku laikrodžiu. Nes tokie laikrodžiai reprezentuoja ir kokybę, ir tikslumą, ir apskritai vertingumą. Panašiai kalbėtina ir apie profesionalias rinkodaros paslaugas.
BlackFlorence.com prisistato ir kaip reklamos agentūra, ir… kaip NE reklamos agentūra. Tai nėra stereotipinė įstaiga. Čia pabrėžiamas prasmingumas, įsimintinumas. Rinkodaros paslaugų klausimai čia nesvetimi. Nesvetimas ir profesionalumas.
O profesionalumas ne visada reiškia stereotipišką mąstymą. Panašu, kad kreipdamiesi galite gauti būtent tai, ko verslui reikia…
Žodžiai ir darbai
O apie reikiamus dalykus tikslinga pakalbėti pasitelkiant žodžių ir darbų priešpriešą. Nes vienoje barikadų pusėje yra formuluotės, deklaracijos, užrašyti ir ištarti siekiai, o kitoje pusėje – jų įgyvendinimas. Žodžių virsmas kuo nors tikru.
Kuo turėtų virsti žodis versle? Priklauso nuo situacijos. Vienais atvejais kalba sukasi apie didesnį pelną. Kitais atvejais mąstoma, kaip padidinti žinomumą. Būna situacijų, kai ieškoma kelių į užsienio rinkas. Ir tuomet be įvairiausių formuluočių neapsieinama. Bet tik po kurio laiko tampa aišku, ar jos išsipildė.
Todėl labai svarbu samdyti tokią agentūrą, kuri nemaitintų tuščiais pažadais, kuri imtųsi vykdyti skirtas užduotis ir kuri gebėtų pastūmėti kompaniją į geresnį rytojų.
Gausybė klausimų ir skirtumų
Suprantama, neišvengiama gausybės klausimų. O ir skirtumų netrūksta. Juk ir veiklos specifika itin skirtinga, ir poreikiai, lūkesčiai kontrastingi.
Štai laikrodžių kompanijos siekiai vienokie, o kepyklėlės – visiškai kitokie. Automobilių gamintojo rūpesčiai nepanašūs į picerijai kylančius klausimus. Vis dėlto yra ir bendrumų. Yra panašių principų, tik jų realizacija bent iš pirmo žvilgsnio nei kiek nesutampa. Tad akivaizdu, jog specialistams tenka paplušėti iš peties. Paplušėti taip, kad ir picerija, ir laikrodžių įmonė džiaugtųsi puikiais rodikliais.
Nors klausimų ir skirtumų gausa gali pasirodyti kaip milžiniškas iššūkis, iš tikro taip ir tobulėjama. Etapas po etapo, užduotis po užduoties, pasiekimas po pasiekimo – ir gal ne septynmyliais batais, bet po truputį realizuojamos svajonės ir tikslai.
O gera rinkodara, kaip jau rašėme, yra lyg kokybiškas laikrodis. Bet derėtų palyginti ne vien su tiksliais kvarciniais, bet ir su mechaniniais. Pastaruosius reikia laikas nuo laiko prisukti. Verslo procesus irgi reikia „užsukti“. Jei įkuriama įmonė, pernelyg naivu tikėtis, kad viskas „įsivažiuos“ savaime. Skiriama nemažai energijos. Svarbu, kad pastangos nebūtų bergždžios. Black Florence pastangos ir paslaugos – kuo tikslingiausios, energija nukreipiama ten, kur reikia. Nesivadovaujama tuščių žodžių politika.