Efektyvi reklama. Televizija, radijas, internetas

By , in Prekės ir paslaugos on . Tagged width: ,

skelbimaiKai klausiama, kas yra efektyvi reklama, būtina nepamiršti įvairių pastaruoju metu galimų pasirinkimų. Pavyzdžiui, tai, kas tinka apželdinimo paslaugų bendrovei, gali visiškai netikti įmonei, kurios pagrindinė veikla yra internetinių tinklalapių kūrimas. Todėl tai puikiai atspindi skirtingas reklamos formas ir jų efektyvumą. Dėl šios priežasties apžvelgsime kelis reklamos būdus, kuriuos greičiausiai žino kiekvienas iš jūsų.

Radijas

Tai viena iš seniausių reklamos formų (nepamirštant spausdintos reklamos), todėl iki šiol verslo atstovai nepraleidžia progos išbandyti ir reklamą radijuje. Be abejo, tokiu atveju reikia pasirūpinti kokybiškai įgarsinta reklama, labai gerai apgalvoti turinį ir pasirinkti patį tinkamiausią transliavimo laiką. Kaip žinia, skirtingu metu transliuojama reklama gali būti įkainojama taip pat labai nevienodai, o ir auditorija, kuri konkrečiu paros metu klausosi vienos ar kitos radijo stoties – skiriasi. Būtent todėl prieš užsakant reklamą radijuje, reikia apsvarstyti minėtus aspektus.

Televizija

Ar dažnai žiūrite televiziją? Pastaruoju metu jaunosios kartos atstovai teigia nežiūrintys televizijos, todėl kai kurie verslo atstovai susidarė klaidingą nuomonę apie šią reklamos rūšį. Tačiau jei pasidomėtumėte televizijoje besireklamuojančių bendrovių pasiekiamais rezultatais, akimirksniu suprastumėte, kokia tai gali būti efektyvi reklamos forma. Panašiai kaip ir reklamai radijuje – televizijoje taip pat aktualūs jau minėti aspektai, t.y. transliacijos laikas, reklamos turinys ir kt. Kita vertus, nepamirškite, kad tai viena iš brangiausių reklamos rūšių (vertinant jos rodymo laiką).

Internetas

Būtent internete yra daugiausiai skirtingų reklamos būdų. Trumpiau tariant, internetas vartotojams gali pasiūlyti pačią įvairiausią reklamą – nuo reklaminių skydelių, publikuojamų įvairiuose portaluose, iki straipsnių, reklamos paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose ir kt. Pasirinkimai priklauso tik nuo pačių verslininkų. Ką jau kalbėti apie internetinius skelbimus (pvz., https://alioskelbimai.lt/69-tv-audio-video/skelbimai.html), kurie pastaruoju metu pasirenkami dažniau nei kada nors iki šiol.

Taigi, apžvelgėme tris pagrindinius reklamos būdus, kurių kiekvienas yra labai individualus ir galintis pasiūlyti vis kitokius rezultatus. Tačiau jei visus juos sujungsite į vieną visumą, t.y. verslo marketingo kampaniją, naujų klientų prieaugis ir prekės ženklo žinomumas gali tapti gerokai didesnis.