Iššūkiai, su kuriais susiduria daugelis verslininkų

Finansines apskaitos centras

Su kokiais iššūkiais dažniausiai susiduria verslo atstovai? Vienareikšmio atsakymo nėra ir negalėtų būti. Iššūkių, lemiančių vienokias ar kitokias pasekmes, yra labai daug ir įvairių. Vieni verslo atstovai pernelyg didelį dėmesį sutelkia į verslo plėtrą ir visiškai pamiršta pasirūpinti savo bendrovės finansine padėtimi. Tuo tarpu kiti daugiau dėmesio skiria įvairiems smulkiems verslui būdingiems aspektams, kurie nepadeda užtikrinti sistemingos verslo plėtros.

Kiekvienas verslo atstovas pasižymi vis kitokiomis savybėmis ir turi skirtingą žinių bagažą. Todėl neretai verslininkams koją pakiša patirties trūkumas. Jei manoma, kad visus darbus pavyksta įgyvendinti be pašalinių žmonių pagalbos, tokiu būdu sumažinant savo verslo išlaidas, galima neabejoti, kad galiausiai bus reikalingas įmonių likvidavimas. Įprastai galiausiai suvokiama, kad įmonė nebepajėgia vystytis, turi pernelyg daug finansinių įsipareigojimų, o klientų skaičius visiškai nedidėja.

Norint, kad taip nenutiktų ir jūsų atveju, būtina atitinkamus darbus paskirstyti savo srities specialistams. Puikiai suprantama, kad profesionaliai atliekamas darbas kainuoja daugiau, tačiau tik tokiu atveju galėsite būti užtikrinti, jog jūsų verslas plėsis ir nestovės vietoje. Pavyzdžiui, jei iki šiol manėte, kad savo įmonės buhalterija galėsite rūpintis patys, rekomenduojama tokių užmojų kaip įmanoma greičiau atsisakyti. Praktika rodo, kad tokiu atveju nukenčia verslo našumas. Jei vadovas tvarko savo įmonės buhalterinius klausimus, jis savo verslo vystymui skiria kur kas mažiau laiko, todėl mažėja verslo generuojamos pajamos ir lėtėja jo plėtra.

Ir nors buhalterinės apskaitos paslaugos pareikalaus papildomų išlaidų, tai yra būtini kaštai, kurie tenka bene kiekvienam verslui. Jei esate pakankamai nedidelė įmonė, vargu ar galėsite sau leisti buhalteriui sukurti atskirą etatą. Tuo tarpu pasirinkus buhalterinių paslaugų įmonę, tokių didelių išlaidų išvengsite. Mokėsite tik sutartą mėnesinį mokestį, kuris atsižvelgiant į jūsų pageidavimus galės būti fiksuotas arba kintantis.

Tai reiškia, kad buhalterijos tvarkymas gali būti labai nebrangus ir profesionalus. Taigi, kad nesusidurtumėte nei su vienu iš šių nepatogumų, kur kas daugiau dėmesio skirkite verslo procesų optimizavimui, jų valdymui, tinkamam darbų paskirstymui ir profesionalų samdymui. Tuomet jūsų verslo situacija neabejotinai bus stabilesnė.

Naudingais patarimais dalinasi Finansinės apskaitos centras (www.fac.lt).